به گزارش ایرنا، در آیین افتتاح این طرح ها که شامل گازرسانی به روستاها و سالن ورزش چند منظوره بود امام جمعه، فرماندار مهاباد و جمعی از مسوولان این شهرستان نیز حضور داشتند.
این طرح ها شامل افتتاح پروژه گازرسانی به 18 روستای محور حاجی خوش و کهریزه شیخان است که با 91 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و با افتتاح آن 157 خانوار روستای کهریزه شیخان از نعمت گاز برخوردار شدند و در صورت اتمام گازرسانی به مابقی روستاها نیز 571 خانوار دیگر از آن برخوردار خواهند شد.
همچنین سالن ورزشی چند منظوره رشته های توپی نیز با 10 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و با مساحت یکهزار و 200 متر مربع در روستای قزلقوپی از توابع بخش مرکزی مهاباد افتتاح شد.
همچنین در کنار این افتتاح ها مراسم عملیات اجرایی 2 طرح خدماتی و ورزشی دیگر نیز با 140 میلیارد ریال اعتبار با حضور سرپرست معاونت عمرانی آذربایجان غربی آغاز شد.
این طرح ها شامل مجموعه ورزشی کامیار مهاباد شامل چهار زمین ورزشی مخصوص رشته های فوتبال و اسکیت است و با مساحت 2 هکتار و 100 میلیارد ریال اعتبار و یک جایگاه گاز CNGبا ظرفیت یک هزار و 500 متر مکعب فشرده سازی بر ساعت با 40 میلیارد ریال اعتبار بود.
با اتمام این طرح تعداد جایگاه سوخت گاز CNG مهاباد به 9 باب خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارک فجر، 61 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح مهاباد با یکهزار و 130 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.