همزمان با چهلمین سالگردانقلاب شکوهمند اسلامی از ۴۰ خیر نیکوکار و ۴۰ رزمنده دوران دفاع مقدس و ۴۰ فجرافرین شهرستان سلماس تجلیل شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی امام جمعه سلماس در ائین تجلیل از ۴۰ خیر نیکوکارو ۴۰ رزمنده دوران دفاع مقدس و ۴۰ فجرافرین شهرستان سلماس گفت : بزرگترین سرمایه این انقلاب مردم بوده ومشارکت وهمراهی مردم باعث شده تا نقشه دشمنان با شکست مواجه شود .

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: در دین مقدس اسلام احسان وکمک به همنوعان ونیازمندان از اهمیت بسیاری برخوداربوده ودر این مسجد با اتحاد ووحدت برنامه فرهنگی خوبی اجرا میشود .

وی بیان کرد: توفیق انجام کار نیک از بزرگترین نعمات الهی است که نصیب هرکسی نمی شود و اگر کسی در انجام عمل خیر اهتمام ورزد، لطف الهی شامل حال او شده است.

امام جمعه سلماس تاکید کرد: اگر کسی حتی با یک فکر یا ایده مفید به انجام کار خیر کمک کند، خیر محسوب می شود و نیازی نیست حتما کمک، مالی باشد.

مهدی خضرلو ریس کمیته امداد امام این شهرستان  با اشاره به شناسایی و طبقه بندی مجموعه نیازهای فقرا و افراد مستمند در گروههای سنی مختلف در کمیته امداد امام خمینی (ره)، افزود: جلب مشارکتهای مردمی و دریافت کمکهای مالی و غیرمالی از از خیرین نیکوکار، سهم بسیار بالایی در پاسخگویی به نیازهای این قشر آسیب دیده توسط کمیته امداد دارد.

درپایان ازخیرین ورزمندگان دوران دفاع مقدس وفجرافرینان تجلیل بعمل امد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.