سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مهاباد افزود: بیشتر این طرح ها شامل احداث مسجد، خانه عالم، مدرسه، درمانگاه، منزل مسکونی محرومان و طرح های آموزشی بوده که با همراهی و همکاری دستگاه های متولی چون کمیته امداد، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: امسال برای احداث یکهزار واحد مسکن مددجویی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار داد منعقد شده است که در دهه فجر 128 واحد آن در سراسر آذربایجان غربی تحویل صاحبان آن داده شد.
سردار شهسواری اضافه کرد: تا پایان سال 250 واحد مسکن مددجویی دیگر نیز آماده تحویل خواهد شد و مابقی در طول 6 ماهه اول سال آینده به اتمام خواهد رسید که در مجموع بیش از 400 میلیارد ریال برای این طرح ها اعتبار اختصاص یافته است.
وی تاکید کرد: اجرای طرح های محرومیت زدایی با مشارکت سپاه پاسداران در حوزه های مختلف در مناطق روستایی یکی از اولویت ها راهبردی دولت و مدیریت اجرایی استان در شرایط موجود است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: طرح های اجرایی با الگوی جدید محرومیت زدایی مبتنی بر نیازها و کمبودهای روستاییان با هدف تثبیت جمعیت، ایجاد اشتغال و افزایش درآمد سرانه اجرا می شود.
وی یادآور شد: بسیج سازندگی در حد توان تلاش می کند محرومیت در روستاها کم شود و نحوه اجرای این برنامه ها از جمله طرح های عمرانی براساس نیاز، خواست و اولویت مردم و همراهی آنها و همچنین تعامل دستگاه های متولی است.
به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارک فجر 128 واحد مسکن مددجویی روستایی آذربایجان غربی بطور نمادین در روستای قوپی بابا علی مهاباد با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افتتاح و به صاحبان آنان اهدا شد.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.