به گزارش ایرنا، محرم اکبرزاده روز سه شنبه در آیین افتتاح خانه محله خوی که محل افتتاح نمادین این طرح ها بود، افزود: یکی از مهمترین طرح های عمرانی با زیرساخت فرهنگی پروژه احداث اولین خانه محله خوی در خیابان بعثت بود که امروز و پس از بهره برداری از آن، با برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی های لازم با سازمان ها و نهادهای شهری مرتبط، برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، بهداشتی و کارگاه های توانمندسازی خانواده ها در کنار ارائه خدمات مشاوره خانواده در این محل اجرا می شود.
وی بیان کرد: این پروژه در سه طبقه با فضای مناسب برای اجرای برنامه های متنوع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و با مشارکت مسکن و شهرسازی احداث شده است.
وی اظهار داشت: بهسازی معابر یکی از مهمترین پروژه های عمرانی مستمر شهرداری در سال جاری بوده و بیش از 66 پروژه در این بخش اجرا شده است.
اکبرزاده افزود: در بخش جدول گذاری بیش از 23 هزار متر طول جدول گذاری و اصلاح جداول در سطح شهر انجام شده است.
وی گفت: در بخش آسفالت ریزی نیز بیش از 304 هزار متر مربع پروژه آسفالت ریزی در سطح شهر انجام شده و بیش از یکصد هزار مترمربع نیز پروژه زیرسازی صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: تامین اعتبار اجرای این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری بوده و 143 میلیون ریال برای اجرای پروژه های آسفالت ریزی، جدول گذاری و زیرسازی هزینه شده است.
شهردار خوی افزود: پیاده روسازی و اجرای سنگ فرش نیز از ابتدای سال جاری در دستورکار قرار داشته و 16 پروژه سنگ فرش و پیاده روسازی با بیش از 34 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 640 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری انجام شده است.
وی همچنین با اشاره به اجرای پروژه های کلان تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی(ره) و کمربندی ضلع غربی شهر اضافه کرد: پروژه های تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی(ره) و کمربندی ضلع غربی شهر با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا بوده و پل اجرا شده در مسیر کمربندی ضلع غربی با دهانه 10 متری نیز 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شهردار خوی گفت: بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات جاری شهرداری برای پروژه های تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی(ره) و کمربندی ضلع غربی هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، 12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر استان آذربایجان غربی برگزار می شود.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.