به گزارش ایرنا رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان روز سه شنبه در آیینی که به همین مناسبت برگزار شد، گفت: این طرح ها شامل کارگاه تولید لامپ های ال ای دی، تولید ورق های مسی، توسعه واحد تولیدی خوراک دام و طیور، تولید قطعات بدنه خودرو، مواد آرایشی و بهداشتی، سیم و کابل مسی، کارگاه محصولات سلولزی و کارگاه تولید حوله است.
حسن عبدی افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع 275 میلیارد و 548 میلیون ریال هزینه شده و برای 124 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
وی مجموع سرمایه گذاری انجام شده در بخش صنعت این شهرستان را در سال جاری 230 میلیارد و 428 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح ها در مجموع برای 153 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
عبدی ادامه داد: 11 پروانه بهره برداری طی سال جاری صادر شده و این آمار نسبت به سال 1395 از رشد بسیار خوبی برخوردار است.
وی در خصوص طرح های روستایی و معرفی شده به بانک های عامل، اظهار داشت: امسال 55 طرح به بانک های عامل معرفی شده که 84 میلیارد و 35 میلیون ریال تسهیلات به آنها پرداخت شده و برای 245 نفر نیز زمینه اشتغال فراهم شده است.
به گزارش ایرنا در بوکان 101 واحد صنعتی و تولیدی فعال وجود دارد که 83 واحد آن در شهرک صنعتی بوکان مستقر هستند؛ در این واحدهای صنعتی و تولیدی یکهزار و 523 نفر مشغول به کار هستند.
محصولات فلزی، پلاستیکی، مواد اولیه صنعت ساختمان و ماشین آلات کشاورزی بیشترین میزان تولیدات واحد‌های صنعتی بوکان را تشکیل می‌دهد.
در دهه فجر امسال 41 طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی با 630 میلیارد ریال هزینه در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.