حمید حلمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از اجرای این طرح تامین برق مورد تقاضا، افزایش ضریب اطمینان و پایداری و توسعه شبکه برق برای مشترکان خانگی و صنعتی خوی است.
وی اضافه کرد: افزایش پایداری، کاهش محدودیت و احتمال خاموشی شبکه توزیع برق از دیگر مزایای اجرای این طرح به شمار می رود.
وی به خدمات چهل ساله انقلاب به صنعت برق در خوی اشاره کرد و ادامه داد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت های چشمگیری در شاخه های مختلف صنعت برق در شهرستان روی داده که تمام این موفقیت ها و پیشرفت ها مرهون تلاش ها و اقدامات سازنده دولت ها در سال های پس از انقلاب است.
مدیر شرکت برق خوی با اشاره به توان تولید برق در قبل از انقلاب بیان کرد: شهرستان خوی از همان سال های قبل از انقلاب هیچ گونه زیرساختی در تهیه و تولید انرژی برق نداشته و بعد از انقلاب بود که چرخه های تولید صنعت برق در این شهرستان به چرخش درآمده و 250 مگاوات برق در این شهر تولید و به شبکه توزیع کشور اضافه شده است.
حلمی با اشاره به پست های فوق توزیع برق در سال های قبل و بعد از انقلاب در این شهرستان اظهار داشت: قبل از انقلاب این شهر دارای تنها یک پست 15 مگاولت بود که این امکان تنها می توانست نسبت به تغذیه قسمت هایی از شهر اقدام کند که اکنون چهار پست فوق توزیع برق با ظرفیت 220 مگاولت آمپر در شهر فعال است.
وی با بیان اینکه هیچ روستای بالای 10 خانوار در شهرستان وجود ندارد که برق نداشته باشد، ‌افزود: این نوید را به همشهریان می دهیم در سال 98 با حمایت مسوولان بتوانیم روستاهای زیر 10 خانوار با کمک انرژی های پاک و پنل های خورشیدی از نعمت برق برخوردار شود.
حلمی با مهم قلمداد کردن اقدامات زیرساختی صنعت برق در شهرستان خوی بیان کرد: توانسته ایم با اتحاد و همدلی همکاران و مسوولان، بستر مناسب را برای ورود فعالان عرصه خصوصی در صنعت زیر ساختی برق فراهم کنیم تا بخش های سرمایه گذار با فراغ بال جهت سرمایه گذاری در این عرصه ها برآیند.
حلمی با اشاره به تمهیدات انجام شده برای همسو شدن با دولت الکترونیک و نیز کاهش مراجعات مردمی و تکریم ارباب رجوع افزود: شبکه توزیع برق با تعاملی که با سایر نهادهای خدمات رسان از قبیل دفاتر پیشخوان دولت داشته توانسته طیف گسترده خدمات مشترکان را در این دفاتر ارائه کند تا در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع و رجوع کارهای مربوط اقدام کنند.
به گفته رییس اداره برق خوی، مشترکان همچنین می توانند از طریق سیستم گویا با شماره 33452300 کارکرد خود را اعلام و با شماره چهار رقمی 1521 نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام نمایند .
به گزارش ایرنا، خدمات چهل ساله نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، علمی و آموزشی برای مردم ایران اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان این نظام الهی بوده است.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.