به گزارش ایرنا، شرکت سوله سازان آراد با 15 میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی و با هدف تولید سازه و کابل مسی و آلومینیومی فشار قوی افتتاح و برای 10 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.
دومین طرح افتتاحی عمیات گازرسانی به روستای «قره ایاق» با 25 میلیارد ریال هزینه بود که با بهره برداری از آن تعداد 556 خانوار از گاز طبیعی برخوردار شدند.
طرح آسفالت ریزی معابر اصلی مسکن مهر شوط نیز با یک میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه از محل اعتبارات دولتی و 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری شامل 20 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت و هزار متر جدول گذاری به بهره برداری رسید.
طرح احداث مدرسه 10 کلاسه شهر یولاگلدی نیز در زمین اهدایی از سوی «حاج لطیف عزیزی» و با سه هزار و 500 مترمربع زیربنا از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد ماکو کلنگ زنی شد.
مدرسه هشت کلاسه روستای «قره ایاق» نیز در زمینی به مساحت هفت هزار و 700 مترمربع با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو و بنیاد علوی کلنگ زنی شد.
طرح احداث شبکه جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب شهر یولاگلدی نیز با 120 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی کلنگ زنی شد؛ با احداث این واحد فاضلاب یولاگلدی به آب قابل استفاده در صنعت و کشاورزی تبدیل می شود.
همچنین کلنگ طرح احداث مدرسه 10 کلاسه مساکن مهر 668 واحدی شهر شوط در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع از محل اعتبارات سازمان نوسازی مدارس به زمین زده شد.
زمین چمن مصنوعی فوتبال شوط هم در زمینی به مساحت یکهزار و 200 مترمربع و 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار از محل منابع بخش خصوصی کلنگ زنی شد.
به گزارش ایرنا شهرستان شوط و شهر «یولاگلدی» در شمال آذربایجان غربی واقع است و در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار دارد.
7132 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.