فرمانده قرارگاه شهید قهاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سایه اقتدار نیروهای مسلح، ایران جزیره امنی در خاورمیانه جنگ زده است که هیچ احدی جسارت دست درازی به آن را ندارد .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سرتیپ دوم پاسدار احد بابازاده در مراسم یادواره شهدا تازه شهر که با حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان در مسجد جامع تازه شهر سلماس برگزار شد، با تبریک فرارسیدن دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: منطقه خاورمیانه در مرکز دنیا با منابع سرشار خدادادی قرارگرفته اما در اتش جنگ های مختلف می سوزد.

سرتیپ دوم پاسدار  بابازاده با بیان اینکه اقتصاد، سیاست، فرهنگ و امنیت چهار مولفه یک کشور داری موفق است، اظهار کرد:  پس از تجزیه کشور های غیرمسلمان منطقه، اکنون کشورهای اسلامی در گرداب تجزیه افتاده اند .

فرمانده قرارگاه شهید قهاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در مبانی دینی ما همواره درمورد فتنه هشدار داده شده است و میدانیم امروز استعمارگران با استفاده از ترفندهای نفوذ در پی فتنه و تجزیه کشورهای اسلامی اند .

سرتیپ دوم پاسدار بابازاده اظهار کرد: یکی از عوامل مهم نفوذ نااگاهی مردم از وضعیت کشور است و در این شرایط افراد نفوذی در جامعه میدان دار می شوند و موج فتنه بیشتر جامعه را به تلاطم می اندازد .

وی بیان کرد: غفلت از دشمن دومین عامل نفوذ است و مطمئن باشید دشمنان نظام ثانیه ای از ما غافل نیستند و ما نباید وجود دشمن را توهم فرض کنیم .

سرتیپ دوم بابازاده خاطرنشان کرد: اگر فتنه ای در جامعه جاری شود درست است که دنبال هدف خاصی است اما کل اقشار جامعه را به نابودی خواهد کشاند .

فرمانده قرارگاه شهید قهاری سپاه پاساران انقلاب اسلامی  تاکید کرد: ساده نگری به مسائل و اتفاقات جاری جامعه باعث سواستفاده افراد فرصت طلب و سودجو برای برهم زدن ارامش جامعه است و موجب می شود مردم نسبت به ماهیت موضوعات و مسائل جامعه پی نبرند در شطرنج دشمن به نفع دشمن گام بردارند .

سرتیپ دوم  بابازاده بیان کرد: دوری از ولایت و رهبری عامل مهم دیگری در نفوذ و فتنه انگیزی در جامعه است چراکه اگر رهبری عالم و متفکر، سکان هدایت جامعه را به دست بگیرد و جامعه نیز در پیروی از این رهبر باشد، فتنه در این جامعه راه نخواهد یافت.

وی تصریح کرد: بنا به اعلام کارشناسان سازمان سیا برای شکست ایران باید دوبال شهادت و ولایت را از ما ایرانیان گرفت؛ اما دشمن از این نکته غافل است که ملت ما با شهادت بزرگ شده اند و با ولایت تعلیم و تربیت یافته اند و رهبری و ولایت در روح و جان انان نقش بسته است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.