علی مصطفوی روز دوشنبه در مراسم جشن انقلاب در روستای سوجه اشنویه افزود: انقلاب اسلامی ایران ویژگی خاص و منحصر به فردی دارد و از ابتدا متکی به شعار نه شرقی و نه غربی بوده و به هیچ قدرتی وابسته نیست.
وی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی، کشور و دولت ما مستقل است و در همه عرصه ها تصمیم گیرنده اصلی ملت، دولت و نظام بوده و هیچگاه حق دخالت به کشورهای دیگر را نداده است.
مصظفوی اضافه کرد: جوانان این مرز و بوم در همه عرصه ها مستقل بودن خود را نشان داده اند و اکنون شاهد پیشرفت های چشمگیر در همه زمینه ها بدون اتکا به قدرت های مختلف هستیم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با معماری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و در سایه رهبری حکیمانه و داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری، حیات پرثبات، غرورانگیز و شکوهمند خود را تداوم بخشید.
مصطفوی با بیان اینکه حضور حماسی و معنادار مردم در عرصه های مختلف نشان از پایبندی به آرمان های نظام و انقلاب دارد، افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی الهی و برگ زرینی در تاریخ معاصر کشور محسوب می شود که پس از گذشت نزدیک به چهار دهه برکات فراوانی را به همراه داشته است.
وی اضافه کرد: در 13 آبان امسال ملت ایران نشان داد که همیشه و باشکوه در همه عرصه ها حضور دارند و پای انقلاب خود می ایستند و تحریم ها و توطئه ها اثری در این انسجام و وحدت ندارد.
وی یادآورشد: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نیز نمایشی از انسجام و وحدت در دفاع از انقلاب را به منصه ظهور خواهند رساند و عزم انقلابی خود را به رخ جهانیان می کشد.
به گزارش ایرنا با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی بهره برداری از ایستگاه تمام خودکار هواشناسی و 6 طرح خدماتی، عمرانی و آموزشی نیز در این شهرستان آغاز شد.
به مناسبت دهه مبارک فجر 35 طرح در زمینه های مختلف در این شهرستان با 230 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی می شود. 
شهرستان مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای 2 بخش مرکزی با 42 روستا و نالوس با 30 روستاست.
9870/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.