به گزارش ایرنا، تیم سردار بوکان در هفته نوزدهم از این رقابت ها عصر امروز /دوشنبه/ در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیای این شهرستان توانست با نتیجه 2 بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کرده و به سومین پیروزی خود در مرحله برگشت این رقابت ها برسد.
نیمه نخست این بازی را تیم آوالان کامیاران که در رده های بالای جدول این مسابقات قرار دارد، طوفانی آغاز کرد و توانست در دقیقه 40 بازی نخستین گل را توسط مهاجم خود صابر محمدی وارد دروازه سردار بوکان کرده و نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.
در نیمه دوم حملات تیم سردار افزایش یافت و سرانجام در دقیقه 50 بازی موسی شهبازی توانست نخستین گل سردار بوکان را وارد دروازه آولان کامیاران کند.
در دقیقه 75 بازی نیز امین هاشمی دفاع پیش تاخته سردار توانست دومین گل سردار را وارد دروازه میهمان خود کند.
تیم سردار بوکان با این برد و کسب 20 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار گرفت؛ هم اکنون سردار دارای 9 مساوی، چهار باخت و چهار برد است.
به گزارش ایرنا، این برد، سومین برد تیم فوتبال سردار بوکان با داریوش هرمزی سرمربی جدید این تیم است که در فصل جاری لیگ دسته 2 باشگاه های کشور رقم خورد.
تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
در گروه الف مسابقات لیگ دسته 2 کشور خوشه طلایی ساوه با 38 امتیاز در رده نخست جدول مسابقات قرار دارد و داماش گیلان و مقاومت تهران نیز به ترتیب هر کدام با کسب 30 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.