به گزارش ایرنا، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تکاب در آیین افتتاح این طرح در روستای دورباش گفت: برای بهره برداری از این طرح، هشت میلیارد و 100 میلیون ریال در قالب تسهیلات مناسب و ارزان قیمت هزینه شده است.
محمد فرجی افزود: برای مقاوم سازی این تعداد واحد مسکونی روستایی 180 تا 250 میلیون ریال تسهیلات مناسب و بدون بهره به مالکان این واحدهای مسکونی پرداخت شده است.
وی بیان کرد: سهم تکاب در سال جاری برای مقاوم سازی مسکن روستایی 570 واحد است که تاکنون تسهیلات مربوط به 332 واحد مسکونی اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: قرارداد پرداخت 134 طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی نیز منعقد شده و به زودی به آنها پرداخت خواهد شد.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تکاب ادامه داد: از مجموع هفت هزار و 521 واحد مسکونی در روستاهای تکاب تاکنون یکهزار و 741 واحد مسکونی نوسازی و مقاوم سازی شده است.
فرجی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادگار ارزشمند و ماندگار امام خمینی (ره) است و به برکت انقلاب اسلامی موجب تحول در چهره عمرانی روستاها و نوسازی واحد های مسکونی شده است.
وی افزود: با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی قدیمی و فرسوده در روستاها شتاب بیشتری گرفته و امروز تسهیلات مناسب و بدون بهره بانکی تا سقف 250 میلیون ریال به این منظور به روستاییان پرداخت می شود.
به گزارش ایرنا، 45 طرح عمرانی، بهداشتی، آموزشی با 81 میلیارد ریال اعتبار به مناسبت ایام دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در تکاب به بهره برداری می رسد.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و بیش از 36 هزار نفر از جمعیت آن در 90 روستا سکونت دارند.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.