به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ناصر خدایاری روز دوشنبه در محفل انس با قرآن در حسینیه شیخ نوایی خوی افزود: در زمینه الهام از قرآن در ترویج سبک زندگی اسلامی باید اقدامات بسیاری در فضای مجازی صورت گیرد.
وی اضافه کرد: از جمله مشکلات موجود در فعالیت های قرآنی می توان به نبود فضای مناسب، سازماندهی نکردن افتصاد قرآنی و تشکل های قرآنی و اجرا نکردن برنامه ها در سطوح پایین و انباشته شدن امور اشاره کرد.
وی در خصوص مسایل موجود در فعالیت های قرآنی اظهار داشت: پیاده سازی قرآن در سبک زندگی، فرهنگ، آداب و رسوم، اخلاق، حقوق و قوانین که باید طبق آموزه های قرآنی در جامعه جاری و ساری کنیم، باید در سرلوحه کارها و توجه ها قرار گیرد.
وی بیان کرد: اعجاز قرآن را باید در ابعاد گسترده از علوم قرآنی بهره برد و آموزش قرآن را باید از سطوح پایین و از کانون خانواده ها آغاز کرد زیرا والدین نخستین معلمان زندگی هر فرد هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه ما فقط نباید قرآن را بزرگنمایی کنیم، ادامه داد: قرآن و عترت باید در کنار هم باشند و اگر قرآن را می توانستیم به صورت انسانی زنده کنیم بدون شک نبی مکرم اسلام (ص) از درون آن تجلی می کرد.
وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب باید مردمی‌تر باشند، بیان کرد: مردمی‌بودن برنامه‌ها با حضور آموزش و پرورش و دانش‌آموزان نیست بلکه از هر طیفی باید در مراسم دیده شوند.
به گزارش ایرنا،‌ این مراسم با قرائت قرآن توسط محمد عیوضلو و رضا سلطانی ادامه یافت.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.