به گزارش ایرنا، جمال خسروی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مسجد حضرت فاطمه (س) بوکان افزود: انقلاب اسلامی ایران با نام اسلام، با بصیرت امام (ره) و روحانیت و همراهی و همگامی مردم شکل گرفت و امسال چهلمین سالگرد پیروزی آن در ایران و اکثر کشورهای اسلامی با حضور پرشور مردم جشن گرفته می‌شود.
وی ادامه داد: کسانی که انقلاب کرده و امام (ره) را همراهی کردند امروز از ثمره شیرین آن بهره می برند هر چند مسایل و مشکلاتی وجود دارد اما انقلاب تحت حمایت رهبری و همراهی همیشگی مردم ادامه خواهد داشت و با قدرت بیشتری مشکلات را پشت سر می گذارد.
فرماندار بوکان اظهار داشت: امروز دشمن علیه ملت ایران با جنگ اقتصادی وارد میدان شده است که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با وفاداری به آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبری از این گردنه‌ سخت نیز به سلامت عبور می‌کنند.
فرماندار بوکان با اشاره به اینکه خدمت به مردم خدمت به انقلاب است و انقلاب متعلق به همه مردم است و باید از آن حراست شود، گفت: تلاش برای ایجاد اشتغال، تلاش برای کاهش تورم، تلاش برای تثبیت ارزش های به نوعی خود خدمت به نظام است.
به گزارش ایرنا، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسامی، امسال 41 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، آموزشی و روستایی با 630 میلیارد ریال هزینه در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
علاوه بر این به همین مناسبت 150 برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری نیز با همکاری سپاه و 40 برنامه فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان نیز با همکاری کانون پرورش فکری کودکان در این شهرستان برگزار می شود.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.