قربان انوشه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی « تولیدی چیپس میوه» در شهرک صنعتی راهدانه پنج میلیارد و 810 میلیون ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: این کارگاه با تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید و آورده شخصی احداث شده است و با بهره برداری از آن برای سه نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.
وی بیان کرد: کارگاه تولیدی شیشه دوجداره نیز با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 400 میلیون ریال در روستای بیگم قلعه احداث شده است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده اضافه کرد: 900 میلیون ریال این مبلغ توسط متولی طرح و حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال آن از طریق تسهیلات صندوق کارآفرینی امید تامین شده است.
انوشه گفت: این کارگاه توانایی تولید 12 هزار مترمربع شیشه دوجداره را دارد و با راه اندازی آن برای چهار نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی شده است.
وی ادامه داد: حمایت از تولید داخلی و اشتغال پایدار از مهمترین برنامه های این سازمان در راستای حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان نقده است.
به گزارش ایرنا نقده 107 واحد تولیدی و صنعتی دارد که از این تعداد 60 واحد فعال، 27 واحد نیمه فعال - فصلی و 20 واحد راکد است.
شهرستان 125 هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.