پیمان رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دیدار که امروز /14 بهمن ماه/ در سالن شهید رجایی شهر کاشان برگزار شد، تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 13 و 25 بر 21 همنام تبریزی خود را شکست داد.
وی بیان کرد: والیبالیست های جوان شهرداری ارومیه فردا /دوشنبه/ در دومین دیدار خود به مصاف کاله مازندران خواهند رفت.
وی ادامه داد: این مسابقات با حضور هشت تیم شهرداری تبریز، پیکان تهران، پیام خراسان، شهرداری ورامین، سایپا تهران، شهروند اراک، شهرداری ارومیه و کاله مازندران در حال برگزاری است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اظهار امیدواری کرد که با درخشش بازیکنان تیم جوانان در مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر کشور شخصیت و اعتبار والیبال ارومیه بیش از پیش حفظ شود.
وی ادامه داد: سال آینده در رقابت های لیگ دسته یک والیبال نیز تیم داری خواهیم کرد و شاکله تیم را بازیکنان رده های پایه تشکیل می دهند.
رضایی گفت: با تلاش های شبانه روزی سرمربی و اعضای کادر فنی و همت و روحیه ای که در چهره تک تک بازیکنان وجود دارد، امید می رود این تیم فینالیست این دوره از رقابت باشد.
به گزارش ایرنا امین اصلان زاده سرمربی تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه و حسن شوکتی کمک مربی این تیم است.
تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه دی ماه امسال با قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر کشور جواز حضور در دور نهایی این مسابقات را کسب کرد.
این تیم‌ در مرحله مقدماتی با کسب سه پیروزی و 2 شکست در رده سوم /گروه ب/ رقابت های لیگ برتر قرار گرفت و به مرحله نهایی راه یافت.
همچنین دی ماه امسال تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه نیز با قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر رقابت های لیگ برتر کشور به مرحله نهایی صعود کرد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.