به گزارش ایرنا، رییس اداره ورزش و جوانان اشنویه در آیین افتتاح این طرح افزود: این دیواره با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و برای استفاده علاقه مندان به رشته های کوهنوردی و صخره نوردی در محل این اداره احداث شده است.
رحیم تیموری بیان کرد: این دیواره در 2 رشته «بولدرینگ» و «لید» طراحی شده است که طبق آخرین استانداردهای فدراسیون با ارتفاع 15 متر و در قسمت دامنه دیواره با 12 متر ساخته شده است.
وی اضافه کرد: به دلیل تقاضای بسیار زیاد شهروندان و ورزشکاران و با توجه به ایجاد اولین سمن ورزشی در اشنویه در حوزه کوهنوردی و وجود پتانسیل و ظرفیت های خوبی در این رشته در این شهرستان احداث این دیواره صخره نوردی در اولویت این اداره قرار گرفت.
تیموری گفت:علاقه مندان به این رشته با مراجعه به اداره ورزش و جوانان و ثبت نام، تحت آموزش های مربی رسمی فدراسیون قرار خواهند گرفت.
به گزارش ایرنا همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سالن چند منظوره شهر نالوس و دو زمین چمن مصنوعی در دو روستا از توابع این شهرستان نیز در این ایام کلنگ زنی خواهند شد.
چهار هزار ورزشکار سازمان یافته هم اکنون در اشنویه فعالیت دارند.
به مناسبت دهه فجر 35 طرح در زمینه های مختلف در این شهرستان با 230 میلیارد ریال هزینه و اعتبار به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی می شود.
9870/6185/ 7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.