سرهنگ مجید محبعلی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مرغ زنده غیرمجاز در بازرسی از یک دستگاه کامیون که در محور بوکان به سقز در حال تردد بود کشف و ضبط و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.
وی ارزش این محوله را بیش از 310 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: پرونده برای طی مراحل قانونی به دادگستری بوکان ارجاع شده است.
سرهنگ محبعلی همچنین از کشف 2 هزار ثوب البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: تیم های عملیاتی پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و در کنترل محورهای مواصلاتی بوکان از 2 دستگاه خودروی سواری تیبا و پژو 405 این تعداد البسه قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال را کشف کردند.
وی گفت: در این خصوص نیز 2 نفر دستگیر و 2 دستگاه خودرو توقیف شده که جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ محبعلی بیان کرد: قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می کند و باعث از کار افتادن چرخه تولید و ورشکستگی کارخانه های داخلی می شود و از این رو پلیس بر خود واجب می داند که با پدیده قاچاق به شدت مبارزه کند.
به گزارش ایرنا بوکان یکی از مناطق نزدیک به مرز بوده و هرساله مقادیر زیادی کالای قاچاق از این شهر به مناطق عمقی کشور ارسال می شود؛ از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 40 نفر قاچاقچی کالا و ارز در بوکان دستگیر شده اند.
7510/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.