شاهین کهنموییان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات هندبال نوجوانان منطقه سه کشور به میزبانی شهر قزوین با حضور تیم های ارومیه، قزوین، زنجان و اردبیل برگزار شد.
وی بیان کرد: در این رقابت ها قزوین به مقام قهرمانی رسید و زنجان در جایگاه سوم ایستاد.
وی ادامه داد: هندبالیست های نوجوان ارومیه در این رقابت ها ابتدا 22 بر 14 زنجان را پشت سر گذاشتند و سپس 31 بر پنج اردبیل را پشت سر گذاشتند ولی در آخرین و سومین دیدار با نتیجه نزدیک 17 بر 15 مغلوب میزبان شدند.
رییس هیات هندبال آذربایجان غربی گفت: مرحله نهایی رقابت های قهرمانی کشور با حضور هشت تیم برتر مناطق چهارگانه کشور روز 22 بهمن ماه جاری به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا آبان ماه امسال پیمان مولایی، فرزاد امانی و امیرحسین فرضایی به عنوان ورزشکار و احد آقایی در کسوت مربی در نخستین مرحله اردوی تیم ملی هندبال ساحلی حضور داشتند.
مرداد ماه گذشته تیم هندبال ساحلی آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر ارومیه موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پس از تیم اصفهان شد.
تیر ماه امسال هم تیم های هندبال ارومیه و نقده با ناکامی در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ باشگاه های نوجوانان پسر کشور از صعود به مرحله دوم بازماندند.
مهر ماه امسال نیز تیم دختران جوان استان با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت های منطقه 3 کشور به مرحله نهایی و مسابقات کشوری راه یافت.
هندبال آذربایجان غربی چند سالی است که دچار عقب افتادگی جدی شده به طوری که با سقوط 14 پله ای در ارزیابی فدراسیون مواجه است.
این هیات از رده دهم به رده بیست و چهارم تنزل کرده است که این امر نشان از نیاز شدید به تلاش روزافزون برای رسیدن به موفقیت های لازم است.
امسال با به روی کار آمدن مدیریت جدید این هیات فعالیت های مستمر هندبال استان دوباره آغاز شده و امید می رود شاهد بازگشت هندبال آذربایجان غربی به روزهای اوج گذشته باشیم.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.