رحمان قادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ویزیت رایگان بیماران نیازمند یکی از برنامه های پزشکی در سومین روز از دهه مبارک فجر است که در محل درمانگاه شهدای این شهر و با همکاری شبکه بهداشت و درمان سردشت و بهداری سپاه این شهرستان اجرا شد.
وی اضافه کرد: به بیماران مراجعه کننده پس از معاینه های لازم که رایگان بود، داروی رایگان نیز تجویز و در اختیارشان قرار داده شد.
وی بیان کرد: امسال پنج مورد ویزیت رایگان به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برای نیازمندان سطح شهر و روستا در این شهرستان انجام شده است و حدود 800 نفر هم از خدمات آن بهره مند شدند که بیشتر مراجعان را بانوان تشکیل داده اند.
قادری اظهار داشت: روز گذشته نیز یک تیم پزشکی متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، روانشناس، ماما، پرستار خانم و آقا و تکنیسین دارو برای معالجه بیماران به روستای محروم و کم برخوردار کولسه سفلی اعزام شدند که در این طرح 150 نفر از اهالی روستا مورد معاینه های رایگان پزشکی قرار گرفتند و بیش از 20 میلیون ریال داروی رایگان دریافت کردند.
به گزارش ایرنا، سردشت دارای 2 بخش مرکزی و وزینه است که به علت پایین بودن شاخص های توسعه یکی از محروم ترین مناطق آذربایجان غربی به شمار می رود.
به مناسبت دهه مبارک فجر 121 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در این شهرستان با 153 میلیارد و 80 میلیون ریال هزینه به بهره برداری می رسد و 9 طرح هم با اعتبار 182 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود
7562/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.