رضا حسینی روز یکشنبه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دشمنان این انقلاب سعی داشتند که جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار نشود که به یاری خداوند این توطئه دشمنان نیز نقش بر آب شد.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران امسال علاوه بر آنکه جشن چهلمین سالگی اش را برگزار می کند، برای 40 سال های بعدی نیز برنامه ریزی کرده و آماده ادامه مسیر عزتمند خود است.
وی بیان کرد: مسوولان نظام در کنار مردم با وحدت و انسجام خود در افتتاح طرح های جدید و یا آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه ها حضور دارند تا ثابت کنند که انقلاب اسلامی با تمام توان استمرار داشته و در همه بخش ها شاهد توسعه و پیشرفت است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی افزود: ایران اسلامی امروز در حوزه علم و فناوری حرف های زیادی برای گفتن دارد و در سایه رهبری مدبرانه انقلاب، به پیش می رود و در منطقه یکی از اثر گذارترین کشورهاست.
وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به یکی از قدرت های منطقه تبدیل شده است، گفت: با وجود همه چالش ها، ایران امروز با اتحاد، مدیریت و دوراندیشی رهبر انقلاب به راه پرفروغ خود ادامه می دهد.
حسینی در ادامه با اشاره به وضعیت آذربایجان غربی، اظهار داشت: می توان با برنامه ریزی مدون در عرض سه سال آینده این استان را به سطح متوسط کشوری رساند.
وی افزود: در یک سال گذشته به سمت جلب اعتماد سرمایه گذاران حرکت کرده و در این راستا پای سه سرمایه گذار خارجی از جمله چینی ها به اقتصاد آذربایجان غربی باز شده است.
به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی برای بهره برداری از طرح های دهه فجر انقلاب اسلامی به میاندوآب سفر کرده بود.
همزمان با دهه مبارک فجر85 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح میاندوآب با 957 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد. 
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.