به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل یک باب مدرسه 10 کلاسه مشارکتی خیرساز، یک واحد سردخانه و سورتینگ میوه و مرکز خدمات جامعه سلامت شهری است.
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در آیین بهره برداری از واحد سردخانه و سورتینگ میوه این شهرستان که در روستای سوگلی تپه احداث شده است، گفت: این طرح با ظرفیت چهار هزار تن و با هزینه 40 میلیارد ریال احداث شده است که با بهره برداری از آن برای بیش از 30 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی می شود.
علی دیانتی افزود: با راه اندازی صنایع تبدیلی و غذایی جدید نظیر واحدهای سردخانه ای و سورتینگ میوه و افزایش ظرفیت سردخانه ها، مشکل خام فروشی تاحدودی در منطقه رفع شده است و شاهد تولید و عرضه مناسب محصولات باغی با کیفیت بالا به بازارهای مصرف هستیم.
به همین مناسبت یک مدرسه 10 کلاسه خیرساز نیز در میاندوآب به بهره برداری رسید.
مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز میاندوآب در آیین افتتاح این مدرسه گفت: این مدرسه با 10 کلاس درس و با مشارکت خیّر مدرسه ساز و اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان غربی احداث شده است.
محمد نژادمحمد افزود: این مدرسه 750 متر زیربنا دارد و در مجموع برای ساخت آن 16 میلیارد ریال هزینه شده که پنج میلیارد ریال آن توسط فرد خیّر و 11 میلیارد ریال نیز از منابع دولتی است.
با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی مرکز خدمات جامع سلامت شهری کوی «قره ورن» نیز افتتاح شد.
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در آیین افتتاح این مرکز گفت: این مرکز بهداشتی در زمین اهدایی خیّران و با صرف 19 میلیارد و 950 میلیون ریال طی 11 ماه از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران و اداره کل راه و شهرسازی استان ساخته شده است.
رسول انتظارمهدی افزود: این مرکز 45 هزار نفر جمعیت را در این منطقه که در حاشیه این شهر قرار دارد را پوشش داده و خدمات پزشکی، دندان پزشکی، مامایی و پرستاری را به شهروندان ارایه می دهد.
وی بیان کرد: در طرح تحول سلامت در سال 1394 مقرر بود که 533 باب فضای بهداشتی و درمانی در سطح استان احداث شود که تاکنون حدود 380 واحد آن ساخته شده است و مابقی آنها نیز در حال احداث یا تکمیل است.
به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارک فجر 85 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح میاندوآب با 957 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد. 
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود. 
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.