به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی روز شنبه در آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به هفت روستای این شهرستان، افزود: برای گازرسانی به روستاهای ملالر، آلی کند، اسپوغه، عبداله تپه سی، لگز، قازانسر و شیخ آلی در مجموع ۳۱ میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال هزینه شده است.
علیرضا شیخی افزود: با بهره برداری از این طرح ها 477 خانوار با یکهزار و 555 نفر جمعیت از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به 42 روستای دیگر بوکان نیز پیمان سپاری شده، اضافه کرد: گازرسانی به 13 روستا از این تعداد تا پایان سال به پایان خواهد رسید و پیش بینی شده است تا سال 1400 تعداد روستاهای گازدار این شهرستان به بیش از 100 روستا برسد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در آیین بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره بوکان گفت: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و با زیربنای ۷۴۵ مترمربع ساخته شده است.
عبدالله چمن گلی افزود: زمین این سالن از طرف خانواده ایلخانی زاده اهدا شده و توسط اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی و از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی ساخته شده و برای اجرای آن هشت میلیارد و 170 میلیون ریال هزینه شده است.
به همین مناسبت عملیات اجرایی سالن سقف کوتاه منطقه امیرآباد بوکان نیز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.
به گزارش ایرنا در دهه فجر امسال 41 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، آموزشی و روستایی با 630 میلیارد ریال هزینه در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
7510/6185/ 3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.