به گزارش ایرنا، فرماندار تکاب روز شنبه در آیین بهره برداری از این طرح های آموزشی گفت: این تعداد طرح آموزشی شامل یک مدرسه 6 کلاسه شهری، یک مدرسه سه کلاسه در روستای قلعه جوق، و 2 مدرسه 2 کلاسه در روستاهای گوله گوله و آغبلاغ همدان بوده که در مجموع دارای یکهزار و 750 مترمربع زیربناست.
مکرمی افزود: برای احداث و تکمیل این مدارس بیش از 23 میلیارد ریال هزینه شده است که با بهره برداری از آنها بیش از 300 دانش آموز از فضای آموزشی مناسب بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مدرسه کانکسی در تکاب وجود ندارد، ادامه داد: در چهل سال گذشته به برکت انقلاب اسلامی 350 کلاس درس در تکاب ساخته شده است.
فرماندار تکاب با بیان اینکه یک باب سالن ورزشی ویژه دانش آموزان دختر نیز به زودی در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد: احداث سه مدرسه بزرگ 12 کلاسه شهری در تکاب نیز برنامه ریزی و تامین اعتبار شده و هم اینک در مرحله پیمان سپاری است که عملیات اجرایی آنها به زودی آغاز خواهد شد.
وی سرانه فضای آموزشی در تکاب را 4.4 مترمربع اعلام کرد و گفت: سرانه فضای آموزشی در این شهرستان بالاتر از میانگین استانی است.
به گزارش ایرنا 45 طرح عمرانی، بهداشتی، آموزشی با 81 میلیارد ریال هزینه به مناسبت ایام دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در تکاب به بهره برداری می رسد.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و 36 هزار نفر از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.