به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه خوی در مراسم ویژه زنگ انقلاب در این شهر گفت: همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی از اخلاص و تعهد دانش آموزان ایران در هراس هستند.
حجت الاسلام سید رضی شکوری نقش دانش آموزان در سال های پیش از پیروزی انقلاب را مهم عنوان کرد و اظهار داشت: پخش بیانیه های امام راحل، شعارنویسی، مقابله با معلمان شاه دوست، شرکت کردن در اعتراضات خیابانی و شور و شوق در فضای انقلابی آن زمان توسط دانش آموزان انقلابی قابل توجه و ویژه بود.
وی به رسالت امروز دانش آموزان نیز پرداخت و افزود: خوب درس خواندن، عمل به وظایف دینی، متاثرنشدن از تبلیغات دشمنان و رصد کردن حوادث کشور و جهان از جمله این وظایف است.
فرماندار چایپاره هم در مراسم مشابهی در شهر قره ضیاء الدین بیان کرد: ایام الله دهه فجر به عنوان فرصتی برای بازخوانی دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در میان دانش آموزان و فرهنگیان به شمار می رود.
علی محمدی ایروانلو اضافه کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با عدول از هنجارهای بین المللی و نقض برجام، جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی را در جهت ایجاد شکاف بین دولت و ملت و فروپاشی نظام سیاسی ایران به راه انداخته اند.
در این مراسم، دانش آموزان با خواندن سرودهای انقلابی و اجرای تواشیح فاطمی به پیشواز جشن های انقلاب رفتند.
به گزارش ایرنا، انقلاب اسلامی ایران در بهمن 1357 به پیروزی رسید و پس از طی فراز و نشیب های فراوان و با وجود تلاش دشمنان برای براندازی،‌امسال همچنان پا برجا مانده است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.