به گزارش ایرنا این آیین روز سه شنبه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی مهاباد و با حضور مسوولان اجرایی این شهرستان برگزار شد.
امام جمعه مهاباد در این آیین با اشاره به اینکه همگان باید به گذشته انقلاب افتخار کرده و به آینده نیز امیدوار باشند، گفت: مردم ایران اسلامی 40 سال قبل با سرنگونی رژیم طاغوت، حکومت اسلامی را به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران انتخاب کردند.
ماموستا عبدالسلام امامی افزود: چهل سال حیات افتخار آفرین با عزت انقلاب اسلامی کارنامه موفقی است که باید زوایای آن مطرح شود.
وی با تجلیل از نقش بانوان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: در حالی که قبل از انقلاب ادامه تحصیل در بین دانش آموزان دختر بسیار کم بود، اما اکنون 60 درصد ظرفیت دانشگاه های کشور به دانشجویان دختر اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: اگر در جامعه ای دختران و مادران آگاه و تحصیل کرده باشند، آن جامعه با سرعت بیشتری به سمت پیشرفت و توسعه حرکت می کند.
امام جمعه مهاباد از دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان خواست تا علاوه بر مشارکت در آیین های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن نیز حضوری گسترده داشته باشند.
به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارک فجر 61 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح مهاباد با یکهزار و 130 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.
در سال تحصیلی جاری 41 هزار دانش آموز مهابادی در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند.
3020/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.