به گزارش ایرنا، کامبیز شاوله روز شنبه در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب که با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان اداری این شهرستان در مدرسه دخترانه شاهد برگزار شد، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به پشتوانه مردم تاثیرگذاری خود را در جهان به اثبات رسانده و حضور مردم در جشن ها و برنامه های دهه مبارک فجر، تاثیرگذاری و کارآمدی این نظام الهی را بار دیگر به اثبات خواهد رساند.
وی ادامه داد: دهه مبارک فجر بهترین زمان برای اثبات کارآمدی نظام است و مردم و مسوولان وظیفه دارند دلایل این مهم را با بیان دستاوردهای مختلف انقلاب در عرصه های گوناگون تبیین و بازگو کنند.
شاوله یادآور شد: با وجود گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هم اینک ایران بدون تکیه بر هیچ قدرت بین المللی پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری می‌پیماید.
اجرای سرود انقلاب توسط گروه سرود دانش آموز و پخش گل و شیرینی در میان دانش آموزان از دیگر برنامه های مراسم گلبانگ انقلاب در روز 13 بهمن است.
به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارک فجر 61 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح مهاباد با یکهزار و 130 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.