به گزارش ایرنا رضا حسینی روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در سالن ورزشی 3 خرداد بوکان اظهار داشت: مردم ایران در این انقلاب به دنبال هویت دینی و اسلامی خود بودند و با تکیه بر ارکان دینی و رهبری امام راحل به پیروزی رسیدند.
وی اضافه کرد: مردم ایران تلاش کردند که سرنوشت خود را در دست بگیرند و مسوولان خود را به صورت مستقیم انتخاب کنند.
وی با اشاره به اینکه این انقلاب از همان روزهای نخست پیروزی دشمنانی داشت، افزود: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب با تشکیل اتاق فکر در تلاش هستند تا این انقلاب را از مسیر اصلی خود دور کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: دشمنان می خواهند با ایجاد تفرقه قومی و مذهبی صفوف منسجم مردم ایران را بر هم بزنند و مانع دستیابی نظام جمهوری اسلامی به اهداف و برنامه هایش شوند.
حسینی با تاکید بر وحدت و انسجام مردم ایران اسلامی بویژه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اینک ایران اسلامی بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام است و این وحدت و همبستگی باید حفظ شود.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: هم اکنون کشور در شرایط خاصی قرار دارد و هم اصلاح طلبان و هم اصولگران باید حول یک محور اصلی که همان رهبر معظم انقلاب اسلامی است، متحد و یکصدا شوند.
قسیم عثمانی افزود: این انقلاب از همان ابتدا با اهداف بزرگ و ارزشمندی به پیروزی رسید و همه مسوولان باید تلاش کنند که این اهداف محقق و عملی شود.
به گزارش ایرنا امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی چندین طرح عمرانی نیز در بوکان به بهره برداری می رسید و عملیات اجرایی چندین طرح از جمله موزه بوکان شروع می شود.
همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 150 برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری در بوکان اجرا می شود.
7510/3020/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.