استاندار آذربایجام غربی گفت: دولت برای رفع مشکل بیکاری و گرانی در کشور برنامه تخصصی دارد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در دیدار مردمی با مردم روستای سوره سلماس در حاشیه آغاز عملیات اجرایی تامین آب شرب سه روستای ملحم، هفتوان و سوره سلماس، با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه مردم ایران گفت: دشمن با خیال واهی خود می خواست مملکت مارا به سمت فروپاشی ببرد و خیال می کردند جمهوری اسلامی ایران تا ٢٢بهمن دوام نمی آورد در این مقطع مردم سرمایه های بزرگی هستند که به نیکی وضعیت را درک میکنند،مردم با مشکلات متعددی نظیر گرانی و بیکاری مواجه هستند اما با درک صحیح وضعیت موجود مقابل دشمنان ایستاده اند .

وی ادامه داد: هدف اصلی مسوؤلین ارتقا و توسعه کشور بوده و در این شرایط سختی که وجود دارد به صورت جهادی برای خدمت به مردم تلاش می کنند .

استاندار آذربایجان غربی افزود: مردم از گرانی و بیکاری گلایه مند هستند و دولت نیز دراین خصوص برنامه های تخصصی دارد.

شهریاری اظهار کرد: با انسجامی که مردم نشان دادند استکبار ناامید شده است و در این شرایط سخت امسال بودجه ای که برای آذربایجان غربی تخصیص یافته است بیشر از پارسال است.

وی تصریح کرد: آذربایجان غربی علی رغم ثروتمند بودنش عقب ماندگی های زیادی دارد و در شاخص های توسعه مشکل دارد اما با اینحال از لحاظ تخصیص بودجه ما استان ششم کشور هستیم و پروژه های بسیاری اجرا می شود .

شهریاری بیان کرد: در خصوص مرز سلماس باید عرض کنم که این امر زمانبر می باشد و در سفرهای اخیر به ترکیه موافقت گشایش مرز کسب شده است.

وی موقعیت جغرافیایی شهرستان سلماس را حساس ومهم ارزیابی کرد وگفت: تلاش مسئولین حل مشکلات مرزی این شهرستان بوده که دراین زمینه با کشور ترکیه مکاتبات و رایزنی های خوبی انجام شده است.

شهریاری با اشاره به وجود تنها منطقه ویژه اقتصادی استان درشهرستان سلماس گفت: منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان میتواند با جذب سرمایه گذاران داخلی وخارجی به یکی از مناطق فعال اقتصادی درکشور تبدیل شود.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: برای اینکه نشان دهیم استان آذربایجان غربی می تواند الگوی پیشرفت باشد در حیطه جذب سرمایه گذار علی الخصوص جذب سرمایه گذارهای خارجی تلاش میکنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.