یحیی بهاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مربی جوان در نخستین سال حضور تیم فوتبال 90 ارومیه در لیگ دسته یک با وجود تمام مشکلات، نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کرد.
وی بیان کرد: بسیاری از هواداران هم حضور «وحید بیاتلو» به مدت یک فصل دیگر در این تیم را خوستار شدند و مدیریت باشگاه 90 ارومیه پس از بررسی این موضوع تصمیم به ادامه همکاری با این مربی جوان گرفت.
مدیر تیم فوتبال 90 ارومیه با ابراز امیدواری از روند رو به جلو این تیم در نیم فصل رقابت های جام آزادگان گفت: این تیم در دیدارهای دور برگشت سیر صعودی در پیش گرفت و از چهار بازی هفت امتیاز کسب کرد؛ تیم مصمم به جبران امتیازهای از دست رفته است تا خود را به رده های بالای جدول نزدیک کند.
وی افزود: با وجود مشکلات مالی و سخت افزاری همچنان با تمام قدرت در جهت کسب نتایج قابل قبول گام برداشته ایم و برای شاد کردن دل هواداران به میدان می رویم.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال 90 ارومیه پنجشنبه گذشته در هفته چهارم دور برگشت و بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ و در دیداری خانگی با نتیجه پر گل چهار بر یک مقابل تیم شهرداری تبریز پیروز شد، تا فاتح دربی آذربایجان لقب بگیرد.
تیم 90 ارومیه با این پیروزی و کسب پنج برد، 6 تساوی و هشت باخت و اندوختن 21 امتیاز با 2 پله صعود در رتبه نهم جدول قرار گرفت و روز پنجشنبه /18 بهمن ماه/ در هفته پنجم دور برگشت این رقابت ها میهمان تیم گل ریحان البرز خواهد بود.
تیم های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، گل ریحان البرز، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر16 تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است؛ حمایتی که طی ماه های اخیر توسط استاندار آذربایجان غربی تبلور یافته است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.