حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی شامگاه جمعه در همایش مردمی فجر 40 که به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در سالن فرهنگسرای خانه جوان ارومیه برگزار شد، افزود: از این انقلاب به عنوان اعجاز قرن یاد می شود که اولین بار معادله شرق و غرب را بر هم زده و به هیچ یک از بلوک غرب و شرق متمایل نبود.
وی اضافه کرد: مجهزترین سرویس های اطلاعاتی دنیا نتوانستند ظهور و بروز انقلاب اسلامی را پیش بینی کنند که این امر یکی از مهمترین نقاط قوت آن به شمار می رود.
وی ادامه داد: این انقلاب با رهبری های امام (ره ) و با پشتوانه مردم انقلابی و ولایتمدار به پیروزی رسید و همچنان با رهبری مقام عظمای ولایت و پیروی مردم در حال تداوم است.
حجت الاسلام سرایی افزود: تا زمانی که نور الهی در این انقلاب وجود دارد و مردم پشتیبان این انقلاب باشند، دشمن با همه دسیسه‌های خود نمی تواند هیچ ضربه ای به این انقلاب بزند.
وی اضافه کرد: مردم شریف ایران اسلامی از اول پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در تمامی صحنه های انقلاب به صورت گسترده حضور یافته و تمامی توطئه های دشمنان را با هدایت رهبری خنثی کرده است.
وی ادامه داد: مردم شریف ایران اسلامی در 22 بهمن مال امسال با حضور گسترده بیشتر از هر زمانی شرکت خواهند کرد و به آمریکا و ایادی آنها نشان خواهند داد که از انقلاب و ولایت دست بر نمی دارند.
به گزارش ایرنا، امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جشن گرفته می شود.
2093/6009
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.