فخرالدین مام علی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خدمات رایگان در قالب 'کاروان سلامت هلال احمر' اشنویه در سه روستای حیدرآباد، ذمه و آلکاباد از توابع بخش مرکزی و همزمان با فرارسیدن جشن های پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد.
وی اضافه کرد: این خدمات رایگان پزشکی شامل ویزیت و درمان رایگان و همچنین مشاوره های سلامت برای مردم بود که در این راستا به 100 نفر از اهالی این روستاها خدمات پزشکی رایگان ارائه شد.
مام علی ادامه داد: ارایه این خدمات با حضور اکیپ و کاروان سلامت هلال احمر اشنویه با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام گرفت.
به گزارش ایرنا، در طول سال به مناسبت های مختلف برنامه های پزشکی از سوی هلال احمر با ارایه خدمات رایگان در مناطق دورافتاده و روستایی اجرا می شود.
همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 29 طرح عمرانی و خدماتی با 101 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه به بهره برداری خواهد رسید.
اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از74 هزار نفر جمعیت دارد این شهرستان دارای 77 روستا بوده که 47 روستا در بخش مرکزی و 30 روستا در بخش نالوس این شهرستان واقع شده است.
9870/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.