به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین 100 موتور سوار و ماشین به همراه دوچرخه سواران نوجوان با حمل پرچم های جمهوری اسلامی ایران، تصاویر مبارک امام خمینی (ره ) و رهبر معظم انقلاب از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی به طرف فلکه آزادگان و از آنجا به طرف فلکه روابط عمومی به طرف میدان فرمانداری و میدان قدس بوکان به اجرای نمایش پرداختند.
در این مراسم، تعدادی موتور سوار از نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان بسیج و برخی از موتورسواران مردمی یا حرکات نمایشی خود سالگرد ورود تاریخی حضرت امام را به میهن گرامی داشتند.
در پایان موتور سواران شرکت کننده در این آئین، با نثار گل به تمثال مبارک امام (ره)، یاد و خاطره سالروز ورود رهبر انقلاب اسلامی به وطن را گرامی داشته و به مقام شامخ شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.
فرمانده سپاه بوکان در این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید برنامه های دهه فجر را باشکوه تر از سال های گذشته برگزار کنیم زیرا ما مدافعان انقلاب اسلامی هستیم و باید تلاش کنیم که این انقلاب را برای همیشه زنده نگه داریم.
سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی افزود: دهه فجر، دهه حماسه آفرینی و اعتقاد راسخ ملت ایران به آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایرنا، این مراسم در ساعت 9 و 33 دقیقه امروز دوازدهم بهمن ماه، همزمان با ساعت ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در بوکان و با حضور مسوولان برگزار شد.
علاوه بر موتور سواران تعداد بیش از 50دستگاه خودرو سواری و بیش از 25 دوچرخه سوار نیز در این مراسم حضور داشتند.
7510/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.