دراستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۱۴ طرح عمرانی ، خدماتی ، بهداشتی با حضور استاندار اذربایجان غربی درشهرستان سلماس مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، دراستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور استاندار اذربایجان غربی درشهرستان سلماس سالن ورزشی شهدای قره قشلاق در دو طبقه و مساحتی بالغ بر ۱۴۲۷.۶۵ مترمربع با صرف ۱۷ میلیارد ریال اعتبار و نیز 20هزارمترمربع اسفالت معابر روستایی این روستا مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت خیرین روستای سلطان احمد با صرف اعتبار12میلیاردریال،  مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم صمدزاده با صرف اعتباری بالغ بر 14ملیارد و 600میلیون ریال، و سالن سرپوشیده شهربازی پارک چمران با اعتباری بالغ بر 12میلیارد و500میلیون ریال از دیگر پروژه های بهره برداری شده در برنامه سفر استاندار آذربایجان غربی به سلماس بود.

همچنین عملیات اجرایی پروژه تامین آب آشامیدنی روستاهای هفتوان، ملحم و سوره با حضور استاندار آذربایجان غربی در سلماس آغاز شد؛ برای اجرای این پروژه ۶۵۰۰۰ میلیون ریال اعتبار  پیش بینی شده است. با اجرای این طرح، ۳۵۸۹ خانوار از آب آشامیدنی لوله کشی شده بهره مند می شوند.

پروژه گازرسانی به روستاهای اخیان، قاباخ تپه، چوپانلوی علیا، چوپانلوی سفلی و روستای خاندام در سلماس با حضور استاندار آذربایجان غربی و با اعتباری بالغ بر ۲۸۶۵۰ میلیون ریال به زمین زده شد که با اجرای این طرح، ۲۷۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند می شوند.

دیدار مردمی با مردم روستای سوره نیز از دیگر برنامه های استاندار آذربایجان غربی در شهرستان سلماس بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.