به گزارش ایرنا، ماموستا حسن علیپور در خطبه های نمازجمعه این هفته مهاباد ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: سال ها مبارزه مردم علیه نظام استبدادی سرانجام در بهمن 1357 نتیجه داد و حکومت اسلامی جایگزین رژیمی مستبد و خودکامه شد.
وی ادامه داد: اساس حکومت طاغوت بر پایه سیاست های دولت های شرق و غرب نهادینه شده و اموال و دارایی این سرزمین در راستای اهداف آنان غارت می شد ولی ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) توانستند بساط این ظلم و استبداد رژیم ستمشاهی را جمع کنند.
ماموستا علیپور اظهار داشت: انقلاب اسلامی که 40 سال از عمر با برکت آن می گذرد عزت، اقتدار و استقلال را برای ملت ایران به همراه داشت، عزت و اقتداری که امروز زبانزد خاص و عام است و اثرات آن نیز در منطقه مشاهده می شود.
امام جمعه موقت مهاباد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با آرمان های الهی و انسانی، پیوند میان اقوام و مذاهب را مستحکم تر کرده است، بیان کرد: خدمات و برکات استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه در محرومیت زدایی از کشور برای مردم ایران آشکار و مشهود بوده و همه اقوام و مذاهب از آن بهره مند شده اند.
وی یادآور شد: در تمام کشورها و مناطق جهان کمی و کاستی وجود دارد، مهم آن است که مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی رویکرد حل مشکلات را دارد و این رویه مختص مناطق شهر و مراکز استان ها نبوده و تمام کشور را شامل می شود.
ماموستا علیپور همچنین حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در روستای سلوک و فوت سه نفر از شهروندان مهاباد را تسلیت گفت و برای بازماندگان آنان صبر جمیل خواستار شد.
به گزارش ایرنا، خواندن سرود انقلابی 40 هزار نفری همزمان با سراسر کشور توسط گروه بچه های مسجد جامع از برنامه های ویژه امروز بود.
انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن 1357 به پیروزی رسید و در طول 40 سال گذشته همواره مورد هجمه دشمنان اسلام و استکبار جهانی بوده است.
نماز جمعه این هفته مهاباد به امامت ماموستا حسن علیپور و با حضور پرشور مردم و مسوولان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
9903/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.