حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نمازجمعه این هفته ارومیه افزود: آمریکا و ایادی آن، 40 سال در تلاش بوده است تا این کشور را از بین ببرد ولی موفق نشده است.
وی ادامه داد: آمریکایی که ادعای ابرقدرتی دارد نمی تواند کشور ایران را از بین ببرد و کارآمدی و قدرت اسلام و نظام به حدی است که آمریکایی ها با خفت از سوریه فرار می کنند.
وی بیان کرد: آمریکا در تلاش است تا از نظر تبلیغاتی جنگ نرمی را علیه ایران راه اندازی کند و باید با حضور پرشور در 22 بهمن امسال، پاسخ دندان شکنی را به این کشور و اذناب منطقه ای آن بدهیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: باید مشت محکمی بر دهان آمریکا و ایادی آن بزنیم و نشان دهیم نمی توانند خللی بر این کشور وارد کنند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به برگزاری نشست ضد ایرانی در کشور لهستان ادامه داد: مسوولان این کشور باید در این میزبانی بازنگری کنند و خجالت بکشند زیرا به جای تشکر از ایران علیه این کشور نشست ضدایرانی را میزبانی می کنند.
وی افزود: جمهوری اسلامی زمانی برای ملت لهستان جا داد و هزاران نفر از مردم این کشور در ایران پناهنده شدند که با توجه به این سابقه، مسوولان لهستانی باید در این امر دقت کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مساله هنر و هنرمندی موضوع مهمی است که هر باور و معنایی در قالب آن ماندگار می‌شود، اضافه کرد: در جشنواره فجر باید متعهدان به انقلاب اسلامی تجلیل شوند و برخی که ادعا دارند انقلاب اسلامی مانع پیشرفتشان می‌شود، مورد تجلیل قرار نگیرند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به برخی مسائل اتفاق افتاده در جشنواره امسال فیلم فجر، رسیدگی دقیق به آن را خواستار شد.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: استراتژی نظامی و اندیشه امام راحل هنوز توسط سایر افراد قابل تشریح نیست و این یک‌ پاتکی بود که بر نظام زیاده خواه و سلطه گر زده شد.
امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو افزود: دشمن باز هم قصد داشت با راه اندازی جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی این کشور را تحت فشار قرار دهد و باز با جواب دندان شکن مواجه شد.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز با ادامه دادن استراتژی امام راحل قصد دارند اقتدار و عظمت نیروهای نظامی را افزایش دهند و به سمت سازماندهی هوشمند و رویکرد جدید هدایت کنند.
وی اضافه کرد: برگزاری رزمایش جدید ارتش نشان داد که نیروهای واکنش سریع، نیروهای زرهی، نیروهای هوایی، گروه های توپخانه و انواع ادوات و اسلحه های جنگی در کمتر از 48 ساعت در منطقه عملیاتی حضور می یابند و به حان دشمن لرزه می اندازند.
وی ادامه داد: این رزمایش اقتدار نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی ایران را با یک رویکرد جدید نشان داد.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.