نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  گفت: دشمنان نخواهند توانست نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را که به پشتوانه خون فرزندان این ملت به درختی 40ساله تبدیل شده، زمین گیر کنند .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، شهروز برزگر کلشانی در در دیدار مردمی با مردم روستای سوره سلماس در حاشیه آغاز عملیات اجرایی تامین آب شرب سه روستای سلماس که باحضور استاندار آذربایجان غربی محقق شد، با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه مردم ایران گفت: دشمنان نخواهند توانست نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را که به پشتوانه خون فرزندان این ملت به درختی 40ساله تبدیل شده، زمین گیر کنند و با حضور هرچه پرشورتر مردم در راهپیمایی امسال22بهمن بازهم ناکام خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه درطول سالهای دفاع مقدس، ایران نه تنها با عراق بلکه با قدرتهای نظامی جهان درگیر بود که برای نابودی جمهوری اسلامی هم قسم شده بودند تصریح کرد:  اما به جهانیان ثابت شد که در دفاع از خاک کشورمان از جان و مال خود گذشت خواهیم کرد و جوانان ایرانی ثابت کرده‌اند که دست از تلاش برای پیشرفت و توسعه توان موشکی برنخواهند داشت.

نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در برابر دشمنان استکبار با تبلیغاتی که بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند باید با برنامه ریزی ایستادگی کرد و قطعا تمامی توطئه و برنامه آن ها بی نتیجه خواهد ماند .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در دنیای امروز ایران با وجود استقرار در منطقه ای پرالتهاب، جزیره ثبات و امنیت است و این امر پیامی جز اقتدار و توان بالای نظامی ایران بر دشمنان ندارد.

وی ادامه داد: در بخش کوهسار شهرستان‌سلماس مشکل کم آبی وجود داشته که از مسوؤلین مربوطه درخواست داریم در این‌خصوص اقداماتی انجام دهند .

برزگر خاطرنشان کرد: مراودات اقتصادی ایران با کشور ترکیه 10 میلیارد دلار بوده که این میزان باید به 30 میلیارد دلار افزایش یابد و با استفاده از مرز ها این امکان پذیر است .

وی افزود: در سفرهای اخیری که به کشورهای ترکیه انجام گرفته، تفاهم نامه ایجاد مرز کوزه‌رش و گلینجک‌وان بین دو کشور امضا شده است و امیدواریم با بهره برداری هر چه سریعتر از این مرزها بتوانیم به اهداف اقتصادی خود با کشور ترکیه برسیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.