هیرش وقاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم هیات والیبال این شهرستان در پنجمین دیدار خود در این دوره از رقابت ها که به صورت متمرکز در یزد برگزار می شود، توانست با نتیجه سه بر 2 حریف خود را شکست دهد.
وی اظهار داشت: تیم هیات والیبال بانوان مهاباد در این دیدار ست های اول، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 12 و 15 بر 7 به نفع خود به پایان رساند.
وقاری ادامه داد: تیم متفکرین دشت ورامین نیز در ست های دوم و چهارم با نتیجه 25 بر 13 و 25 بر 22 به پیروزی رسید.
رییس هیات والیبال مهاباد اظهار داشت: تیم هیات بانوان این شهرستان در پایان مرحله گروهی این رقابت ها با چهار پیروزی و یک باخت به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی این مسابقات شد.
وقاری بیان کرد: مرحله بعدی رقابت های لیگ دسته یک بانوان کشور اواخر بهمن ماه با حضور هشت تیم به میزبان گیلان برگزار می شود.
وی بیان کرد: تیم هیات والیبال بانوان مهاباد در گروه سوم این رقابت ها با تیم های نفت آغاجاری، باریج اسانس کاشان، تاچارا پاسارگاد فارس، متفکرین دشت ورامین و مرکز جراحی موسوی یزد همگروه بود.
به گزارش ایرنا مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور امسال با عنوان مسابقات قهرمانی باشگاه های زنان ایران در قالب سه گروه و با شرکت 18 تیم برگزار شد که در پایان این رقابت ها 2 تیم اول و دوم هرگروه و 2 تیم برتر از تیم های سوم این گروه ها به مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان صعود کردند.
تیم هیات والیبال بانوان مهاباد امسال برای سومین بار در این مسابقات شرکت می کند و تاکنون نتوانسته است در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا کند.
شهرستان 241 هزار نفری مهاباد دارای 9 هزار ورزشکار در قالب 43 هیات، 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی است.
9903/ 3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.