جعفرصادق اسکندری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، 110 طرح سرمایه گذاری اولویت دار در صنایع پایین دستی پتروشیمی است که اطلاعات این طرح ها برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارائه می شود.
وی در خصوص سرمایه گذاری در حوزه صنعت استان نیز اظهار داشت: در حال حاضر یکهزار و 365 فقره جواز تاسیس یا مجوز سرمایه گذاری در دست اجرا بوده که با اجرای این طرح ها برای 37 هزار و 881 فرصت شغلی با سرمایه گذاری بالغ بر 103 هزار و 845 میلیارد ریال ایجاد می شود.
وی بیان کرد: 275 واحد صنعتی که جواز تاسیس از سازمان دریافت کرده اند، با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در دست اجراست که با اتمام آنها 23 هزار و 776 فرصت شغلی ایجاد می شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: میزان سرمایه گذاری این طرح ها 6 هزار و 588 میلیار ریال بوده است.
اسکندری افزود: اکنون 17 واحد فعال با سرمایه گذاران خارجی در این استان با مجموع سرمایه گذاری 174 میلیون دلار و با اشتغالزایی برای 2 هزار نفر فعالیت می کنند.
به گزارش ایرنا، اولویت های سرمایه گذاری توسط کارشناسان و با توجه به ظرفیت های استانی احصا شده تا در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری داخلی و خارجی قرار گیرد.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.