آیت الله شیخ جواد مجتهدشبستری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت بزرگوار ایران در صحنه های مختلف حضور پررنگ داشته اند که این حضور در مبارزه با رژیم ستمشاهی، مقابله با توطئه دشمنان و اثرگذاری در توسعه کشور به خوبی دیده می شود.
وی بیان کرد: مردم همواره پشتیبان نظام بوده و هرجا که نظام احتیاج داشته به پا خاسته و هرجا که لازم بود خون خود را نثار کرده اند که این حضور پرشور نشان از دلبستگی عمیق مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی اضافه کرد: مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خود می دانند و ‌همچنان نسبت به آرمان های مقدس نظام و انقلاب پایبند هستند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در خصوص نقش رهبری در اعتلای روزافزون نظام اسلامی اظهار داشت: تدبیر و ‌هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب رکن اساسی بقا و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به توطئه های بی شمار دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه داد: عامل اصلی خنثی شدن همه این توطئه، بینش عمیق امام راحل و مقام معظم رهبری بود که علاوه بر شناساندن دشمنان ملت به مردم، عامل اصلی وحدت نیز در ایران اسلامی به شمار می رود.
آیت الله شبستری افزود: دشمنان امروز نیز با مسایل اقتصادی به دنبال تشدید بحران ها و فتنه های مختلف در جامعه هستند که بدون تردید این فتنه ها نیز خنثی شده و ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و در 40 سالگی انقلاب اقتدار و غیرت خود را به نمایش گذاشته و خواب دشمنان داخلی و خارجی را آشفته خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 به رهبری امام راحل به پیروزی رسید؛ امسال انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را جشن می گیرد.
افتخار به گذشته و امید به آینده شعار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.