رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی از تحقق 62 درصدی اعتبارات مصوب عمرانی استان تاپایان سالجاری خبرداد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، ناصر حضرتی در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان   تصریح کرد: از مجموع یک هزار و 608 میلیارد تومان اعتبار عمرانی مصوب استان 849 میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته است که در 2 ماه آینده نیز 180 میلیارد تومان اعتبار به صورت نقدی و اسناد خزانه ی سال آینده تخصیص خواهد یافت.
حضرتی در خصوص اعتبارات آب های مرزی استان نیز گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از 5 هزار میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای آب های مرزی آذربایجان غربی تخصیص یافته است که بخشی از پروژه های آن ارتباط مستقیم با احیای دریاچه ارومیه داشته است.
وی از جذب تقریبا 100درصدی اسناد خزانه استانی در آذربایجان غربی طی سالجاری خبر داد و افزود: تاکنون بیش از 179 میلیارد تومان از اسناد خزانه استانی در سالجاری جذب شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با اشاره به تحقق 81 درصد از درامدهای استان در سالجاری خاطرنشان کرد: میزان کل درامد استان برای سال 97 1هزار و 94 میلیارد تومان برآورد شده بود که در ده ماهه سالجاری میزان 746 میلیارد تومان از آن وصول شده است.
وی ادامه داد: درامدهای مالیاتی استان نیر در ۱۰ ماهه سال جاری 86 درصد تحقق یافته است که نسبت به زمان مشابه سال گذشته با 3 درصد کسری تحقق مواجه هستیم.
حضرتی با بیان اینکه در سالجاری و تا پایان دی ماه 71 درصد از اعتبارات هزینه ای و 83 درصد از اعتبارات جاری استان محقق شده است افزود: هیچ گونه مشکلی در رابطه با پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت تا پایان سال نخواهیم داشت.
وی اظهار کرد: تا پایان سال، 27 درصد از مطالبات بازنشستگان سال 96 پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.