معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای ۶۳ عنوان برنامه توسط کمیته نیروهای مسلح و بسیج استان در ایام الله دهه فجر خبرداد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سرهنگ تقی نجمی در نشست خبری تشریح برنامه های کمیته مسلح و بسیج در دهه فجر به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات سپاه شهدا استان رگزار شد افزود: ۶۳ عنوان برنامه در قالب بیش از  ۲۰۰۰ برنامه در دهه فجر در استان اجرا می شود.
وی در تشریح این برنامه ها اظهار کرد: اجرای رژه‌ نمادین موتور سوران نیروهای مسلح ۱۲ بهمن در لحظه ورود حضرت امام،اجرای موزیک نیروهای مسلح،دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله نیروی مسلح در پارک جنگلی ارومیه، شرکت در نماز جماعات، دیدار فرماندهان نیروهای  مسلح با ائمه جماعات در استان، غبارروبی مزار شهدا ، ویزیت رایگان و خدمات پزشکی رایگان، برگزاری همایش وحدت نیروهای مسلح، برگزاری مسابقات ورزشی و نور افشانی و ندای بانک الله اکبر در ۲۱ بهمن از برنامه های کمیته نیروهای مسلح در استان است.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی اجرای طرحهای عمرانی و محرومیت زدایی را از برنامه های کمیته بسیج در استان عنوان کرد و گفت:  ۴۰ مورد افتتاح نمادین پروژه عمرانی ،دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران،اعزام ۴۰ گروه جهادی پزشکی و عمرانی به مناطق محروم استان، آغاز عملیات اجرایی۱۲۰۰ پروژه در استان از بین ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی کل کشور از برنامه های این کمیته در ایام الله دهه فجر در استان است.
وی روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب را عمده محور برنامه های کمیته بسیج عنوان کردو تبیین دستاوردهای انقلاب را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: متاسفانه ما نتوانستیم آنگونه که شایسته این نظام است دستاوردها و نقاط مثبت نظام را برای مردم تبیین کنیم.
وی با بیان اینکه دشمن به شدت  بروری افکار عمومی و جوانان کار میکند افزود: باید فضای مجازی کشور را سمت و سو دهیم و مسولین فضای مجازی نیز در مقابل جنگ نرم دشمن باید هوشیار باشند.
سرهنگ نجمی گفت: در جنگ سخت عرصه ما زمین و افکار عمومی و ذهن ها عرصه جنگ نرم است، امید است اهداف دشمن را در این عرصه نرم نیز همانند جنگ سخت ازبین برده در این عرصه نیز  جواب دشمن شکن به دشمنان بدهیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی اظهار کرد: امسال جشن سالگرد انقلاب از سالهای قبل متفاوت است و دشمن سعی دارد با روشهای مختلف  از شور و شکوه آن بکاهد.
سرهنگ نجمی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن شاکله و عصاره برنامه های دهه فجر است که مطمئنا با بصیرتی که ملت ایران دارند  امسال به کوری چشم دشمنان ۲۲ بهمن تماشایی در کشور و استان خواهیم داشت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.