امام جمعه سلماس گفت: روسای دستگاه های دولتی شان ایام فاطمیه را در برگزاری مراسمات و تزیین ادارات بمناسبت دهه فجر حفظ کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در مراسم تودیع و معارفه شهردار سلماس که با حضور مسئولین مختلف استانی و شهرستانی و پرسنل شهرداری برگزار شد، با تبریک پیشاپیش فرارسیدن ایام ا... دهه فجر، عنوان کرد: دهه فجر یادآور روزهای جنبش و تکاپوی مردم برای حاکمیت اسلام در کشور بود و گرامیداشت این ایام فرصت مغتنمی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب شکوهمند است .

امام جمعه سلماس با درخواست از مسئولین برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات گرامیداشت دهه فجر در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: روسای محترم ادارات باید نسبت به فضاسازی مناسب برای برگزاری جشن های دهه فجر همراه با حفظ شئونات ایام فاطمیه توجه بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی موجب تحول در همه ابعاد فرهنگی سیاسی و اقتصادی کشور شد و اکنون انتظارمردم از مسئولان، رسیدگی به مشکلات آنان و حفاظت و صیانت از دستاوردهای این انقلاب در طول 39 سال گذشته است.

حجت الاسلام موسوی افزود: حق خواهی و حق طلبی مردم مومن و انقلابی ایران و نپذیرفتن ظلم و استبداد سبب پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن در کشورمان شد.

وی بیان کرد: دهه فجر یادآور روزهای پایداری و بالندگی ملت بصیر و دیندار ایران است که در سرمای زمستان بهاری پرشور آفریدند و ظلم و ستم و را از کشور بیرون راندند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی کامل و در سایه ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس و ناامیدی مبدل کرده اند.

امام جمعه سلماس تصریح کرد: هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی از نعمت امنیت برخوردار نیست و اکثر کشورهای همسایه ایران درگیر جنگ و اختلافات هستند و دشمنان در تلاش هستند تا این امنیت را از ایران هم بگیرند اما به پشتوانه رهبری فرزانه انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح، این آرزو هرگز محقق نخواهد شد.

به گزارش ایسنا،طی مراسمی از زحمات احسان صدقیانی فر تقدیر و قهرمان نصیری به عنوان شهردار جدید سلماس معرفی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.