رضا محمدنیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اصلاح شبکه فشار ضعیف روستایی، تغذیه برق متقاضیان جدید در محدوده داخل شهر و برق رسانی به 2 روستای دهکده دامداران و کانی محمد از جمله طرح های است که در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: اصلاح شبکه فشار ضعیف روستای «درزیولی» از توابع بخش مرکزی بوکان که در مسیر جاده سد شهید کاظمی قرار دارد به طول ۷۳۰ متر و اعتبار یک میلیارد ریال انجام شده است.
محمدنیا اظهار داشت: به منظور تغذیه برق متقاضیان جدید در محدوده داخل شهر بوکان نیز عملیات توسعه شبکه شهری به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر انجام شده است که برای اجرای آن هشت میلیارد و ۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر توزیع نیروی برق بوکان گفت: در ایام مبارک دهه فجر و همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برق‌رسانی به ۲ روستای دهکده دامداران «نالشکینه» و «کانی محمدعلی» بوکان نیز آماده بهره برداری است.
به گزارش ایرنا در بوکان 82 هزار و 210 مشترک برق وجود دارد که از این تعداد 52 هزار و 106 مشترک شهری و 17 هزار و 877 نیز مشترک روستایی هستند.
میزان پیک مصرف انرژی در روز در بوکان در ایام اوج پیک مصرف 81 مگاوات و در ایام فصل سرد سال و زمانی که چاه های کشاورزی در مدار نیستند نیز به میزان 46 مگاوات است.
7510/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.