ابوبکر نشاطی خرم روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از اواخر آذرماه سال جاری یک نیروی متخصص رادیولوژی جذب بیمارستان پیرانشهر شده است که با بهره گیری از این متخصص روزانه 50 مراجعه کننده سرپایی و 10 بیمار بستری در بیمارستان از بخش سونوگرافی و 6 مراجعه کننده از خدمات بخش سی تی اسکن استفاده می کنند.
وی با اشاره به اینکه از مدت ها پیش دستگاه های سی تی اسکن و سونوگرافی این بیمارستان به دلیل نبود نیروی متخصص با حداقل ظرفیت خود و توسط نیروی قراردادی و به صورت پاره وقت خدمات ارائه می کرد، اضافه کرد: این موضوع باعث مراجعه بسیاری از همشهریان به شهرهای همجوار جهت دریافت خدمات سونوگرافی و رادیولوژی شده بود.
وی ادامه داد: با راه اندازی واحد سی تی اسکن و سونوگرافی پیشرفته بیمارستان پیرانشهر علاوه بر بی نیازی همشهریان از مراجعه به شهرهای همجوار، توانسته ایم به بخشی از اهالی شهرستان سردشت نیز با تعرفه دولتی خدمات ارائه کنیم.
به گزارش ایرنا پیرانشهر در جنوب استان آذربایجان غربی با رشد جمعیتی بیش از 2 برابری نسبت به میانگین کشوری با کمبودهایی در حوزه بهداشت مواجه است.
راه اندازی واحد سی تی اسکن و سونوگرافی بیمارستان امام خمینی پیرانشهر و بیمارستان 96 تخت خوابی در حال ساخت پیرانشهر که با پیشرفت 94 درصدی همراه است، می تواند بخشی از این کمبودها را جبران کند.
9915/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.