امام جمعه خوی گفت: نباید به توصیه ها و برنامه های کشورهای غربی اعتماد کرد .
به گزارش  ایسنا منطقه آذربایجان غربی  حجت الاسلام شکوری در خطبه نماز جمعه خوی با اشاره به توصیه ها راهگشا و مهم مقام معظم رهبری در دیدار روز چهارشنبه با مسئولین ، روسای دانشگاه ها ، محققان و اساتید اظهار کرد :ایشان در این دیدار بر استفاده از تمام توانایی ها برای پیشرفت های علمی ، اعتماد نکردن به توصیه ها و برنامه های غربی ها و عقب نماندن از کاروان علمی جهان تاکید نمودند.
وی با اشاره به نمونه ای از جنایات کشورهای غربی به اصطلاح متمدن تصریح کرد : راه اندازی جنگ های جهانی اول و دوم ، فروش اسلحه های کشنده به کشورهای جهان سوم ، راه اندازی جنگ تحمیلی ۸ ساله ، دفاع از حاکمان ستمگر و راه اندازی و حمایت از داعش نمونه ای جنایات کشورهای غربی است .
وی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه خوی با اشاره علل و ریشه های بقا و استمرار انقلاب اسلامی اظهار کرد : خدا را شاکریم بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با آن همه توطئه ها و بحران آفرینی های استکبار، انقلاب اسلامی با همان اهداف و آرمان های اولیه در حال تکامل و پیشرفت است .
وی تصریح کرد : انقلاب اسلامی با اراده و رای مردم بوجود آمده و تمامی ارکان آن با رای مستقیم و غیر مستقیم مردم روی کار آمده اند به همین خاطر مردم انقلاب اسلامی را متعلق به خودشان دانسته و برای حراست آن از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.