حسن حسن زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، 6 شب جنگ شادی با هنرنمایی هنرمندان و 2 شب برنامه شب های موسیقی با دعوت از اساتید پیشکسوت موسیقی استان های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می شود.
وی افزود: در ادامه این برنامه ها، نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب اسلامی به مدت 10 روز در این اداره افتتاح خواهد شد که میزبان هنرمندان و علاقه مندان به عکس و هنر انقلاب اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: اهدای کتاب در روستاهای کم برخوردار و محروم و همچنین تجلیل از 40 نفر از هنرمندان و نویسندگان به مناسبت چهلمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ایام است.
حسن زاده در زمینه دیگر برنامه های آتی این اداره نیز افزود: با حمایت و پیگیری های نماینده مجلس اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی و اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده در اردیبهشت ماه جاری در راستای وحدت و همدلی اقوام و ادیان در منطقه به مدت سه روز برنامه های مفرح به صورت همزمان در شهرستان های اشنویه و نقده برگزار خواهد شد.
وی گفت: این برنامه شامل موسیقی اقوام و نواحی و رقص محلی و برنامه های شاد و مفرح خواهد بود که به صورت هماهنگ و مشترک بین این 2 شهرستان برگزارخواهد شد.
وی همچنین برگزاری مراسم ادبی علامه «قاضی خضری» و اجرای نمایش انفال توسط گروه هنری نمایشی «چاو» را از دیگر برنامه های این اداره عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، برنامه های چهملین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از اواخر هفته جاری آغاز می شود؛ اشنویه در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9870/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.