شهریار نوبخت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات طی روزهای پنجم و ششم بهمن سال جاری به میزبانی تهران در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه تیم آذربایجان غربی با چهار بازیکن عازم این رقابت ها شد، بیان کرد: در نخستین روز این مسابقات که در بخش انفرادی برگزار شد پس از الهه قهرمانی، هانیه خوشخواهی مقام هفتم، شیدا حسینی مقام دوازدهم و زهرا حیدرزاده مقام پانزدهم را کسب کردند.
وی ادامه داد: به جز الهه قهرمانی سه بازیکن اعزامی استان در رده سنی نوجوانان هستند ولی به منظور کسب آمادگی و تجربیات بیشتر در مسابقات بزرگسالان حضور دارند.
دبیر هیات شمشمیربازی آذربایجان غربی گفت: مبارزات بخش تیمی این رقابت ها امروز شنبه برگزار می شود و تیم آذربایجان غربی امید زیادی برای کسب سکو دارد.
به گزارش ایرنا الهه قهرمانی متولد سال 1374 است و از 13 سالگی با رشته شمشیربازی در اسلحه فلوره آشنا شده و برای اولین بار با کسب مدال برنز قهرمانی کشور در سال 1390 به اردوی تیم ملی دعوت شد.
مدال نقره انفرادی و طلای تیمی مسابقات بین المللی 2011 گرجستان، مدال برنز مسابقات 2015 جوانان آسیا در امارات، مقام چهارمی مسابقات نوجوانان 2010 آسیا در چین تایپه و چندین مقام کشوری را در ویترین مقام های ورزشی خود دارد.
الهه قهرمانی امسال در جریان مسابقات جهانی 2018 چین با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس مواجه شد و جهت حمایت از حقانیت مردم مظلوم فلسطین از حضور در رقابت های جهانی انصراف داد.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.