مهدی احمدی عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار در حضور بیش از یکهزار تماشاگر آملی در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) این شهر برگزار شد.
وی بیان کرد: تیم کاله مازندران در این دیدار به ترتیب با نتایج 25 بر 22 ، 25 بر 15 و 25 بر17 پیروز شد.
وی ادامه داد: تیم والیبال دورنای ارومیه هفته گذشته در دیداری خانگی، نخستین پیروزی دلچسب خود را با نتیجه قاطع 3 بر صفر مقابل شهرداری گنبد کسب کرد.
به گزارش ایرنا تیم دورنای ارومیه هم اکنون با اندوختن 6 امتیاز همچنان در رتبه سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد؛ 80 درصد ترکیب تیم دورنا را بازیکنان تیم ملی نوجوانان زیر 18 سال تشکیل می دهد و هشت بازیکن آن والیبالیست های شهر ارومیه هستند.
هدایت تیم والیبال دورنای ارومیه را «محمد وکیلی» بر عهده دارد و تنها بازیکن جوان این تیم «رضا رضایی» 20 ساله بوده که وظیفه سرگروهی تیم را عهده دار است.
هدف از تشکیل این تیم پشتوانه سازی برای آینده والیبال کشور و آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی 2019 نوجوانان مصر است.
مسابقات امسال لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران با حضور 13 تیم درحال برگزاری است و شهرداری ورامین کماکان در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.