به گزارش ایرنا احمد مجرد روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت مطلوب میزان ذخیره سازی فرآورده های نفتی در انبارهای نفت و نیروگاه های تحت پوشش منطقه، بیان کرد: با تدابیر اندیشیده شده مشکلی در تامین و توزیع سوخت مصرف کنندگان وجود ندارد.
وی با اعلام اینکه بالغ بر 83 درصد نفتگاز توزیع شده در منطقه ارومیه از نوع استاندارد یورو 5 است، افزود: توزیع این نوع سوخت نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا و کنترل آلایندگی ها داشته است.
مجرد اضافه کرد: توزیع نفت و گاز یورو 5 در سطح منطقه نشان از عمل به تعهدات وزارت نفت در کاهش آلایندگی سوخت های فسیلی بوده و گام ارزشمند دیگری در جهت بهبود وضعیت زیست محیطی آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه است.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه تعداد جایگاه های نفت گاز یورو 5 در مرکز و شهرهای شمال آذربایجان غربی به 33 باب افزایش یافته است، گفت: روزانه بیش از 530 هزار لیتر از این نوع سوخت در این مراکز توزیع می شود.
وی از اجرای طرح کهاب به منظور کنترل بخار بنزین در جایگاه های سوخت خبر داد و اضافه کرد: همچنین طرح امحای استاندارد لجن های حاصل از لایروبی مخازن انبارهای نفت منطقه توسط شرکت های دارای صلاحیت و تایید شده در این منطقه به اجرا در می آید.
به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق 37 گانه کشور بوده و شهرستان های ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی 250 کیلومتر را پوشش می دهد.
3214/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.