محمد قلندری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال طرح نوروزی زودتر از سال های قبل و از اول بهمن ماه با ایجاد گشت های مشترک گروه بازرسی این اداره با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اتحادیه صنفی و شبکه بهداشت و درمان آغاز شده است و تا پایان فروردین 98 ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر نظارت و بازرسی هر روزه از واحدهای صنفی، 13 گروه نظارتی نیز به صورت هفتگی از 13 منطقه شهر عملیات بازرسی و نظارت نحوه خرید و فروش، قیمت گذاری و موارد بهداشتی را پایش و با متخلفان برخورد خواهند کرد.
قلندری با تاکید بر اینکه در مدت اجرای این طرح هیچ گونه افزایش قیمت برای خدمات یا سایر کالاها نخواهیم داشت، اظهار داشت: نحوه قیمت گذاری کالاها و خدمات به واحدهای صنفی و غیر صنفی به زودی ابلاغ می شود.
وی اضافه کرد: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تامیـن، توزیع، ارایه خدمات و قیمت ها با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی و ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه از اهداف اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت نوروزی است.
مسوول بازرسی واحد های صنفی مهاباد یادآور شد: مردم نیز نقش مهمی در این نظارت دارند و می توانند پیشنهادها، انتقادات و شکایت های خود را به سامانه 124 این اداره منعکس کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان 241 هزار نفری مهاباد دارای 6 هزار و 800 واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می دهند.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.